مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-25فناوري

گوگل کروم خرید اینترنتی را ایمن تر می کند


خرید آنلاین با استفاده از کارت های مجازی به احتمال زیاد به زودی و به لطف به روز رسانی گوگل کروم بسیار امن تر از قبل خواهد شد.

- خرید آنلاین با استفاده از کارت های مجازی به احتمال زیاد به زودی و به لطف به روز رسانی گوگل کروم بسیار امن تر از قبل خواهد شد.

ایمن سازی بیشتر خریدهای اینترنتی که برای اولین بار در رخداد IO 2022 گوگل اعلام شد با امکان پر کردن خودکار اطلاعات کارت مجازی از قبیل شمار کارت، تاریخ انقضا و کد CVV انجام خواهد شد.

پر کردن خودکار بخش های یاد شده موجب می شود که اطلاعات کارت واقعی کاربر محفوظ مانده و در پایگاه های داده وب سایت فروشنده ذخیره نمی شود.

بنابراین امکان دزدیده شدن آنها از طریق یک رخنه امنیتی در این پایگاه های داده به صفر می رسد.

گوگل برای عرضه این سیستم جدید با ویزا، مسترکارت، آمریکن اکسپرس و کپیتال وان همکاری هایی را آغاز کرده است و این قابلیت قبل از عرضه جهانی برای کاربران آمریکایی ارائه می شود.

گوگل اظهار کرده است که این اقدام لایه جدید امنیتی را به هنگام پرداخت های آنلاینی که از طریق درگاه های پرداخت انجام می شوند، خواهد افزود و نیاز به ورود دستی اطلاعات کارت برای هر خرید را از بین خواهد برد و خرید ها را به پرداخت با کارت های غیرتماسی در فروشگاه های فیزیکی شبیه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل کروم خرید اینترنتی را ایمن تر می کند

گوگل کروم خرید اینترنتی را ایمن تر می کند