مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-25اقتصادي

تولید روزانه 24هزار و 300 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید روزانه 24 هزار و 300 مگاوات ساعت برق در این نیروگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار کرد: با پایان یافتن تعمیرات اساسی واحد 2 بخار نیروگاه و با بکارگیری این واحد ظرفیت تولید برق به 24 هزار و 300 مگاوات ساعت در روز افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز به دست کارکنان متخصص داخلی را از اقدامات این نیروگاه در عرصه تعمیرات و نگهداری واحدها به منظور تداوم تولید عنوان کرد و افزود: نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی 43 ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروی انسانی توانمند، با تجربه و تخصص های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان شاهد رفع محدودیت ها و بهبود روند تولید برق این واحدها در نیروگاه باشیم.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: تمامی فعالیت های دمونتاژ واحد2 با برنامه ریزی دقیق انجام و آماده سازی قطعات، جهت مونتاژ، شامل سندبلاست قطعات و پوسته ها و همچنین تمیزکاری قطعات نیز با دقت و سرعت بالا انجام شد.

وی افزود: اصلاح برخی از پره های روتورLP، مونتاژ بیلدرینگ نیمه بالایی، تراشیدن عایق سیت برینگ و آماده سازی جهت نصب، مونتاژ پوسته شماره 2 توربین LP و اندازه گیری ضخامت های مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 24هزار و 300 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

تولید روزانه 24هزار و 300 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس