مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-25اجتماعي

تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه مشخص نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عابد ملکی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روز های آینده به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای امسال بدلیل وضعیت آلودگی هوا، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه برای تعطیلی روز پنج شنبه دانشگاه ها هنوز تصمیم گیری نشده اعلام کرد: در صورت تداوم وضعیت آلودگی در جلسه کمیته اضطرار تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عابد ملکی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روز های آینده به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای امسال بدلیل وضعیت آلودگی هوا، 11 جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار شد که به جهت حفظ سلامت شهروندان مصوباتی همچون تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و حتی ادارات داشتیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا تصمیم گرفته شد که کلیه مراکز آموزشی و ادارات برای روز چهارشنبه تعطیل شود، اما برای روز پنجشنبه هنوز جلسه ای تشکیل نشده و در صورت تداوم این میزان آلودگی هوا حتما جلسه ای تا عصر امروز (چهارشنبه) تشکیل خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی مراکز آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و با اطلاع رسانی این امتحانات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه مشخص نیست

تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه مشخص نیست