مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-25ورزشي

اظهار نظر نخست وزیر کانادا درباره ورود تیم ملی فوتبال ایران به کانادا


نخست وزیر کانادا گفت همچنان شخصا مخالف دعوت از تیم ملی فوتبال ایران به کاناداست، اما درباره ورود تیم ایران به این کشور آژانس خدمات مرزی کانادا تصمیم حرفه ای و مستقلی خواهد گرفت.

- نخست وزیر کانادا گفت همچنان شخصا مخالف دعوت از تیم ملی فوتبال ایران به کاناداست، اما درباره ورود تیم ایران به این کشور آژانس خدمات مرزی کانادا تصمیم حرفه ای و مستقلی خواهد گرفت.

نخست وزیر کانادا گفته است آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) تصمیم گیرنده نهایی درباره ورود یا عدم ورود تیم ملی فوتبال ایران به این کشور جهت انجام بازی دوستانه و تدارکاتی جام جهانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری کانادین پرس ، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)، وزارتخانه ای خواهد بود که تصمیم می گیرد آیا تیم ملی فوتبال ایران برای انجام یک بازی دوستانه در ماه آینده به این کشور اجازه ورود پیدا کند یا خیر.

تیم ملی فوتبال کانادا قرار است در تاریخ 5 ژوئن در یک بازی دوستانه در ونکوور میزبان ایران باشد، اما بحث و جدل در مورد این بازی بالا گرفته است و ترودو هفته گذشته گفت که دعوت از تیم ملی فوتبال ایران به کاناد برای انجام بازی تدارکاتی جام جهانی، ایده اشتباهی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر نخست وزیر کانادا درباره ورود تیم ملی فوتبال ایران به کانادا

اظهار نظر نخست وزیر کانادا درباره ورود تیم ملی فوتبال ایران به کانادا