مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-25سياسي

اصلاح طلبان برای نقد وضعیت موجود دچار لکنت زبان نباشند


اصلاح طلبان می توانند به حرکتی برای قانع کردن افکار عمومی و بازسازی اعتماد از دست رفته امیدوار باشند.

به نظرم برای جلب اعتماد جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، محسن آرمین در نشست اخیر شورای سیاسی مجمع ایثارگران که روز دوشنبه در دفتر این حزب برگزار شد، درباره جنبش دوم خرداد و وضعیت کنونی اصلاح طلبان نکاتی را مطرح کرد.

به باور این فعال شناخته شده اصلاح طلب، نگاه و مروری بر دوم خرداد، رهیافت خوبی است برای اینکه به بحث امروز بپردازیم، زیرا دوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود و در تاریخ جمهوری، یک الگوی ماندگار از کشورداری عقلانی و تجربه ای موفق در سازگاری رشد و توسعه را برای انقلاب برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصبح ما، محسن آرمین با بیان اینکه وضع اقتصادی کشور چنان است که همگان از آن اطلاع داریم و نیاز به بازگو کردن ندارد، گفت: متاسفانه جریان مدعی حاکم همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و ظاهرا هم حد یقفی برای خود قائل نیست تا جایی که کشور را به آستانه سقوط بکشاند.

در مقابل آن نیز جریان برانداز را داریم که شیوه عمل و نوع نگاهش چندان تفاوتی با جریان بنیادگرا ندارد و در سناریوی قدرت های بین المللی و منطقه ای بازی می کند و هدفش هم برچیده شدن این سیستم به همراه تجزیه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان برای نقد وضعیت موجود دچار لکنت زبان نباشند

اصلاح طلبان برای نقد وضعیت موجود دچار لکنت زبان نباشند