مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-25سياسي

خط خاطرات به روایت تصویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد سادات کرمی مسوول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در حاشیه رویداد بزرگ فرهنگی هنری خط خاطرات، اظهار کرد: تلاش کشورهای دنیا در مولفه نرم سعی کنند فرهنگی را مبتنی بر ایدئولوژی و باورهای خودشان حاکم کنند، منتها آنها در حوزه الگوسازی عمدتا از افسانه ها و افراد جعلی استفاده می کنند.

  وی افزود: چه در بعضی از کشورهای آسیای شرق و چه در غرب الگوی قابل اتکایی که یک روش، منش، مردانگی و انسانیت را به تصویر بکشد عموما در فیلم های هالیوودی کمتر مشاهده می شود.

  مسوول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه موضوع مهم اینکه آنها در یک چیز از ما جلوتر هستند و آن استفاده از ابزار هنر است، اضافه کرد: هنر در غرب دارد تلاش می کند محتوای پوچ و شخصیت های کاذب را به الگوهای مثال زدنی دنیا تبدیل کند.

  این مسوول تصریح کرد: برعکس آن در کشور ما مخزن و گنجینه ای از اسطوره ها در جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی، علما و فقها، دانشمندان، متخصصان و نخبگان هستیم ولی چون نتوانستم از ابزار هنر درست استفاده کنیم این گنجینه و دفینه همچنان دست نخورده باقی مانده است.

سادات کرمی اظهار کرد: سوم خرداد، مسجد جامع خرمشهر و شخصیت های کلیدی همچون محمد جهان آرا و سایر افرادی که ارکان اصلی نجات خرمشهر بودند به عنوان اولین پایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط خاطرات به روایت تصویر

خط خاطرات به روایت تصویر