مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-25سياسي

رسانه ها در هنگام تعارض منافع باید منافع مردم را مطالبه کنند


استاندار قزوین بیان اینکه رسانه مؤثر و پویا و رسانه مردمی می تواند گره های استان را باز کند، گفت: رسانه ها در هنگام تعارض منافع ها باید منافع مردمی را تبیین و مطالبه کنند.

- خبرگزاری مهر قزوین با اشاره به نقش رسانه های استان قزوین اظهار کرد: در حوزه توسعه استان قزوین به نظر می رسد رسانه ها بیشتر از آنچه در حال حاضر نقش دارند می توانند نقش آفرینی کرده و مسیر پیش رو را هموار کنند.

وی افزود: مسیر پیشرفت و توسعه استان فقط یک مسیر حاکمیتی و فقط یک مسیر بودجه و امکاناتی نیست و در برخی اوقات باید برای پیشرفت نگاه ها تغییر کند.

رسانه ها گره های ذهنی مردم را برای تعالی استان برطرف کنند استاندار قزوین با بیان اینکه جامعه ای که به دنبال پیشرفت است باید رسیدن به پیشرفت را یک خواسته و هدف اصلی بداند، تصریح کرد: ما در استان قزوین در این زمینه ها باید شاهد نقش آفرینی بیشتری از رسانه ها باشیم و رسانه ها می توانند بعضی از گره های ذهنی و اجتماعی موجود در جامعه را برای تعالی و پیشرفت استان برطرف کنند.

وی تاکید کرد: به طور مثال برای مباحث اقتصادی این نگاه که هرکسی که سرمایه گذاری می کند و کارآفرینی می کند در حقیقت یک خدمت را به جامعه ارائه می دهد باید در جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در هنگام تعارض منافع باید منافع مردم را مطالبه کنند

رسانه ها در هنگام تعارض منافع باید منافع مردم را مطالبه کنند