مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-25سياسي

درخت قطع شده در خیابان «آرام» فرسوده بود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: درختی که دو روز قبل در خیابان «آرام» قطع شد، از نوع صنوبر بود که فرسوده بود و اگر قطع نمی شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی دو روز گذشته یک اصله درخت در خیابان آرام و خجسته همدان توسط شهرداری قطع شد که این اتفاق واکنش هایی را در برداشت.

اینکه درختان نفس شهر هستند و اکسیژن شهر بسته به این درختان است، باعث شده تا در این وانفسای جولان ریزگردها به قطع آنها بیش از قبل حساسیت صورت گیرد.

در همین راستا رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: درختی که دو روز قبل قطع شد از نوع صنوبر بود که این نوع درختان به خاطر صنعتی بودن باید قطع شود.

حسین خانجانی با بیان اینکه هر درخت و گیاهی عمری دارد و بعد از مدتی فرسوده می شود افزود: این درختان بعد از تمام شدن عمرشان به صورت الوار و تخته استفاده می شوند.

وی ادامه داد: طی وزش بادی که به 80 کیلومتر در ساعت در دو روز گذشته داشتیم، این درخت که خیلی بلند بود تکان های شدیدی داشت که شهروندان با تماس به شماره 137 اطلاع دادند و واحد اشجار در محل حضور یافت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان عنوان کرد: با مراجعه واحد اشجار متوجه شدند تکان های درخت شدید بوده و برای محلی به این شلوغی خطرناک است که تصمیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت قطع شده در خیابان «آرام» فرسوده بود

درخت قطع شده در خیابان «آرام» فرسوده بود