مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-25سياسي

رهبر معظم انقلاب: مخاطب اول در هر یک از عرصه های جهاد و دعوت به خیر، روحانیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی که در تاریخ 23 دی 1398 برگزار شده بود، - رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی فرمودند: شهیدِ روحانی یعنی کسی که با جان خود وارد میدان دعوت به خیر می شود و امروز نیز به تقویت این روحیه در بین طلاب و فضلای جوان نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی که در تاریخ 23 دی 1398 برگزار شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، بزرگداشت علما و روحانیون مجاهد و پیش قدم در کار خیر را اقدامی شایسته خواندند و گفتند: در دوره دفاع مقدس، طلبه های جوان علاوه بر کار تبلیغی و دینی، در صفوف مقدم میدان جنگ هم وارد شدند و تعداد زیادی از آنان نیز به شهادت رسیدند.

رهبر انقلاب، جهاد و شهادت را فرهنگی ریشه دار در حوزه های علمیه دانستند و با برشمردن مصادیقی از علمای شهید شیعه و سنّی، افزودند: شهیدِ روحانی یعنی کسی که با جان خود وارد میدان دعوت به خیر می شود و امروز نیز به تقویت این روحیه در بین طلاب و فضلای جوان نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب: مخاطب اول در هر یک از عرصه های جهاد و دعوت به خیر، روحانیت است

رهبر معظم انقلاب: مخاطب اول در هر یک از عرصه های جهاد و دعوت به خیر، روحانیت است