مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-25سياسي

رهایی چهار محکوم به قصاص از اعدام در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون شعب  شوراهای حل اختلاف ویژه زندان استان کرمان موفق شده اند با صلح و سازش فی مابین طرفین دعاوی، اختلاف را برطرف کرده و در این رابطه  91 زندانی از زندان های این استان رهایی و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی همچنین با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت شوراهای حل اختلاف در جهت افزایش نیافتن تعداد زندانیان در جامعه تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف ویژه زندان موفق شدند در سال جاری از 587 فقره پرونده وارده به شعبه ویژه زندان تعداد 470 فقره پرونده را منتهی به سازش کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل و فصل پرونده های مددجویان ایفا می کنند.

وی متذکر شد: در سال جاری و در راستای پویش به حرمت علی می بخشم ، تعداد 4 فقره پرونده قتل عمد با همت و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان منجر به جلب رضایت اولیای دم و رهایی محکومان به قصاص از مجازات اعدام شده است.

انتهای پیام/3388/ب/ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی چهار محکوم به قصاص از اعدام در کرمان

رهایی چهار محکوم به قصاص از اعدام در کرمان