مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-25بين الملل

پدر انقلاب های رنگی: برای حفظ تمدن غرب باید پوتین را شکست داد


میلیاردر آمریکایی و پدر انقلاب های رنگی در مجمع جهانی اقتصاد تأکید کرد که تا وقتی رییس جمهور روسیه به سرعت در جنگ اوکراین شکست نخورد، غرب نمی تواند تمدن خود را نجات دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جورج سوروس میلیاردر آمریکایی و پدر انقلاب های رنگی روز گذشته (سه شنبه) در مجمع جهانی اقتصادی در داووس تصریح کرد که تا زمانیکه مسکو به سرعت در اوکراین شکست نخورد، غرب نمی تواند به موقع برای نجات تمدن، به مسئله تغییرات اقلیمی رسیدگی کند.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، میلیاردر آمریکایی در حالیکه چین و روسیه را بزرگترین تهدید برای مفاهیم جامعه باز توصیف کرد، گفت که اعزام نظامیان روسیه به اوکراین، احتمالاً آغاز جنگ جهانی سوم بوده است و تمدن ما ممکن است از آن جان سالم به در نبرد و حتی زمانی که جنگ در اوکراین متوقف شود، وضعیت هرگز به حالت قبل باز نمی گردد .

طبق این گزارش، به گفته سوروس، تهاجم در بحبوحه جدال بین دو نظام حاکمیت جامعه باز و جامعه بسته که کاملاً متضاد با یکدیگر هستند، صورت گرفته است که جامعه باز توسط غرب و جامعه بسته توسط روسیه و چین متضمن شده است.

سوروس، 91 ساله، خاطرات روزهای هیجان انگیز فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را به یاد آورد، زمانی که ثروتش به حدی افزایش یافت که در سال 1987 می توانست سالانه 300 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر انقلاب های رنگی: برای حفظ تمدن غرب باید پوتین را شکست داد

پدر انقلاب های رنگی: برای حفظ تمدن غرب باید پوتین را شکست داد