مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-25سياسي

برگزاری 710 یادمان شهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه 710 یادمان شهید در راستای کنگره شهدای روحانی برپا شده است، گفت: روحانیت و حوزه های علمیه امروز زنده تر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی صبح امروز در کنگره 4000 شهید روحانی که در مصلای شهر مقدس قم درحال برگزاری است، با بیان اینکه شهید فقط زنده نیست بلکه احیاگر است، اظهار کرد: شهید به جامعه و افراد حیات می بخشد و کار خدایی را از طرف خداوند متعال انجام می دهد.

این کنگره به دنبال ترویج پیام شهداست، اضافه کرد: در این کنگره جمع شده ایم تا راه شهدا را با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهیم و در این مسیر بدون هیچ خوف و با اطمینان کامل حرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما آماده ایم که با کمک شهدا با امام و رهبری خود تجدید بیعت کنیم و اعلام کنیم که روحانیت بیش از گذشته در عرصه های جهاد، ولایت مداری، سنگرنشینی و دفاع از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی پیشتاز است.

وی گفت: روحانیت مظلومیت را با اوج قدرت و عزت و اقتدار تحمل می کند، تهمت ها و فضاسازی ها نمیتواند روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خارج کند، شهدای عزیز آمده ایم تا به جبهه استکبار جهانی بگوییم که به کوری چشم شما امروز حوزه های علمیه با بصیرت صراحت، قاطعیت و آمادگی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 710 یادمان شهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی

برگزاری 710 یادمان شهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی