مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-25سياسي

مشارکت 60 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی استان مرکزی


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان مرکزی با مشارکت 60 درصدی نمایندگان هیئات مذهبی برگزار شد.

- حجت الاسلام امیر طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات شورای هیئت های مذهبی اظهار کرد: این انتخابات از 8 صبح جمعه به صورت وبیناری، از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی آغاز شد و با حضور 12 شهرستان استان مرکزی به صورت مرتبط و متمرکز تا ساعت 14 ادامه یافت.

وی افزود: در این دوره، استان مرکزی دارای 183 کاندیدا بود که از بین آنها 65 نفر از آقایان و 5 نفر از بانوان به عنوان عضو اصلی برگزیده شدند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: انتخابات شورای هیئت های مذهبی برای انجام امور مذهبی و فرهنگی در مساجد، حسینیه ها و تکایا، هر 4 سال یک بار برگزار می شود که امسال شاهد حضور چشمگیر نمایندگان هیئت های مذهبی استان در ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی بودیم.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: شهرستان های ساوه، زرندیه و کمیجان بیشترین مشارکت را در میان شهرستان های استان مرکزی داشتند که ساوه به طور خاص 40 درصد افزایش مشارکت را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از وظایف شورای هیئت های مذهبی عنوان کرد: همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 60 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی استان مرکزی

مشارکت 60 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی استان مرکزی