مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-25سياسي

ارزش عرق پیشانی کارگر بالاتر از خون شهید است


فرمانده تیپ سوم انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی کشور با تهدید دشمنان در همه زمینه ها مواجه است، افزود: کارگران و صنعتگران رزمندگان خط مقدم در جنگ تحریم های ظالمانه دشمنان کور دل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور سردار محمد رضا عباسی، فرمانده تیپ سوم انصارالمهدی(عج) و مدیران مجتع تولیدی صبا برگزار شد.

در این مراسم سردار عباسی در سخنانی به تشریح عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر انجامید، پرداخت و حماسه سازی های رزمندگان و همرزمان خود را قدر دانست و همچنین یاد شهدای عملیات های آزادسازی خرمشهر و جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

فرمانده تیپ سوم انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی کشور با تهدید دشمنان در همه زمینه ها مواجه است، افزود: کارگران و صنعتگران رزمندگان خط مقدم در جنگ تحریم های ظالمانه دشمنان کور دل هستند.

سردار عباسی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب، تولید را نیاز و اولویت اول کشور عنوان کرد و ادامه داد: ارزش عرق پیشانی کارگر بالاتر از خون شهید است.

در ادامه مراسم حسین صنعان، مدیر مجتمع صبا از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون از جان گذشتگی رزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش عرق پیشانی کارگر بالاتر از خون شهید است

ارزش عرق پیشانی کارگر بالاتر از خون شهید است