مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-25سياسي

تحول اقتصادی، آخرین خاکریز ایران برای توسعه انقلاب اسلامی


استاندار مازندران به جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: تحول اقتصادی دولت، آخرین خاکریز ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ویژه برنامه گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور استاندار مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در لشگر ویژه عملیاتی 25 کربلا برگزار شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران  در این مراسم با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک ترین عملیات های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر موازنه جنگ به سود جمهوری اسلامی ایران شد، اظهار کرد: این عملیات، استمرار حرکت انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود، امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم، گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه این جمله در اوج غربت جمهوری اسلامی ایران بیان شد؛ چراکه هنوز انقلاب اسلامی در ساز و کارهای بین المللی تثبیت نشده بود و این تعبیر، جایگاه ملت ایران را برای دنیا تبیین کرد، اضافه کرد: خرمشهر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی، آخرین خاکریز ایران برای توسعه انقلاب اسلامی

تحول اقتصادی، آخرین خاکریز ایران برای توسعه انقلاب اسلامی