مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-25اجتماعي

کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری در ترم تابستان برگزار می شود


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری این استان در ترم تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فروهر معدنی، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و همراهان وی، ضمن ابراز خرسندی از نگاه مثبت کارشناسان اداره برق به فعالیت های اثرگذار کانون پرورش فکری، به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های مربیان این مجموعه پرداخت.

وی با اشاره به تأثیر آموزش غیررسمی و غیرمستقیم در انتقال مفاهیم، ارزش ها و آموزه های اجتماعی بر نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف در کودکان و نوجوانان با استفاده از زبان ادبیات و هنر تأکید کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در خصوص عضویت فرزندان کارکنان اداره برق و حضور در کارگاه های تخصصی ترم تابستان، اجرای فراخوان ادبی در دو بخش شعر و داستان با درون مایه طنز و چاپ آثار برتر در قالب مجموعه کتاب، حضور مستقیم کارشناسان اداره برق در مراکز فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه های آموزشی در قالب بازدیدهای علمی، برگزاری مسابقه نقاشی و ورک شاپ هنری، برگزاری نشست های نقد و گفت وگو و آثار تولیدی در رشته های سرود و نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری در ترم تابستان برگزار می شود

کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری در ترم تابستان برگزار می شود