مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-25اجتماعي

هوای اصفهان بر مدار نارنجی آلودگی/ سگزی بنفش شد


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان با میانگین 146 وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- محمود مزارع کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا در ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان های استانداری با شاخص 152، باهنر با شاخص 156، پروین با شاخص 160، رودکی با شاخص 161 و ورزشگاه میثاق با شاخص 170 در وضعیت قرمز (ناسالم برای عموم شهروندان) است.

وی با بیان اینکه هفت ایستگاه پایش در خیابان های انقلاب، باغ غدیر، بزرگراه خرازی، دانشگاه، رهنان، کاوه و میرزا طاهر نیز کماکان قطع است، ادامه داد: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمد آباد با 122، جی با 139، فرشادی با 133 و فیض با 119 در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) است.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان، افزود: امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 239 در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم، شاهین شهر با شاخص 164 ناسالم برای عموم شهروندان و در مبارکه با 129 ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های منطقه صنعتی دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان دائم قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان ر اثر نفوذ توده گردوخاک از عراق به سمت استان و فعال شدن کانون های گردوغبار داخلی امروز آلود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان بر مدار نارنجی آلودگی/ سگزی بنفش شد

هوای اصفهان بر مدار نارنجی آلودگی/ سگزی بنفش شد