مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-25سياسي

این طلبه برای 10 نفر شغل ایجاد کرد/ اگر کار نکنم خسته می شوم


به گزاش خبرگزاری فارس از مازندران، در کنار خیران و جهادگران که خدمات آنان در جامعه کاملا ملموس است روحانیت نیز از فضای خدمت و کار و تولید دور نشدند و از این گردونه عقب نماندند بلکه این مهم را تکلیف دانستند.

وقتی با آنان به صحبت می نشینیم حرف همه آنها یکی است می گویند؛ ما طلبه هستیم و باید کمک کار مردم شویم و در واقع کار جهادی کوچکترین وظیفه ای است که برعهده ما است.

به سراغ حجت الاسلام رضی الله عبداللهی رفتیم روحانی که در کنار منبر و خطابه از جبهه کار و تولید هم عقب نماند که در گفت وگو با فارس می گوید:  از سال 80 از مشهد به سوخته کلای قائم شهر آمدم؛ همان سالی که مقام معظم رهبری فرمودند؛ طلبه ها تا چه زمانی می خواهند در حوزه های علمیه بمانند درحالی که مساجد روستاها بدون روحانی است به فرمایش رهبر لبیک گفتم و محل زندگی خودم برگشتم.

از همان سال به عنوان ر وحانی در مسجد روستا حضور پیدا کردم و در کنار کار خطابه و منبر و رسیدگی به امور و مشکل مردم وارد کار و تولید هم شدم.

این روحانی می گوید: همین الان که با هم صحبت می کنیم روی درخت آلوچه و مشغول چیدن میوه هستم با توجه به اینکه پدر و برادرم پرورش گاو داشتند و فرزندانم نیز علاقه مند بودند کار تولید را آغاز کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این طلبه برای 10 نفر شغل ایجاد کرد/ اگر کار نکنم خسته می شوم

این طلبه برای 10 نفر شغل ایجاد کرد/ اگر کار نکنم خسته می شوم