مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-25اجتماعي

کوتاهی عربستان در صدور ویزای زائران حج/ سامانه مسار برای ایرانیان باز نشده است


در حالی که فقط 2 هفته تا آغاز عملیات اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی باقی مانده، طرف سعودی هنوز سامانه مسار را برای صدور ویزای زائران کشورمان باز نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، عملیات حج تمتع 1401 بر اساس برنامه ریزی مسؤولان کشورمان از 18 خردادماه با اعزام تیم اجرایی و ستادی آغاز می شود و پس از آن 23 خردادماه اولین گروه زائران به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

عربستان سامانه مسار را برای صدور ویزای ایرانیان باز نکرده است با وجود اینکه فقط 2 هفته تا آغاز اعزام ها باقی مانده، همچنان سامانه مسار برای ایرانیان بازگشایی نشده تا از این طریق روند صدور ویزای زائران خانه خدا آغاز شود.

این امر در حالی است که سال های گذشته حداقل یک ماه قبل از آغاز اعزام ها، ویزای زائران صادر می شد.

با پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، قرار بود به یکی از نمایندگان کشورمان به منظور آمادگی امکانات لازم برای زائران ایرانی در ایام حج تمتع ویزا صادر شود که این امر هم تا این لحظه محقق نشده است.

پیگیری ایران برای تسریع در صدور ویزای زائران خانه خدا با توجه به صادر نشدن ویزای زائران کشورمان، مسؤولان در پیام هایی خواستار تسریع در روند صدور ویزا از سوی دولت سعودی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی عربستان در صدور ویزای زائران حج/ سامانه مسار برای ایرانیان باز نشده است

کوتاهی عربستان در صدور ویزای زائران حج/ سامانه مسار برای ایرانیان باز نشده است