مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-25سياسي

شهید محمدحسن طیبی؛ شهیدی که با بهشتی، بهشتی شد


خراسان شمالی شهدای شاخص و مهمی دارد که کمتر بین مردم شناخته شده اند، این استان افتخار داشتن 62 شهید روحانی را دارد که یکی از این شهدا، شهید محمدحسن طیبی نام دارد و بد نیست کمی درباره این شهید اهل خطه خراسان شمالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بجنورد، هوشیاری، بصیرت و فهم مردم ما در دوران مختلف، باعث اقتدار و استواری انقلاب و کشور شده و همیشه و در همه حال مردم با اتحاد و همدلی خود نشان داده ‎اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و از انقلاب دست برنمی‎دارند.

نظام جمهوری اسلامی تا به امروز که 43 سال از عمر پربرکتش می گذرد، حوادث زیادی به خود دیده است و دشمنان در این ایام دست از توطئه برنداشتند و در انواع جنگ های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و.

سعی در نابودی این نظام داشتند، اما مردم این کشور بارها ثابت کرده اند تا در توان دارند، اجازه نمی دهند که ذره ای از خاک این مرز و بوم به تاراج رود.

خون های زیادی برای حفظ این نظام ریخته شده است، جان هایی که با رفتنشان، ریشه نظام را بیش از پیش محکم تر و با اقتدارتر کرده است.

براین اساس جایگاه شهدا، جانبازان و رزمندگان در کشور جایگاهی ارزشمند است که باید به آنها ارج داده شود، اما متاسفانه  یکی از ضعف‎ های ما در جامعه ناشناخته ماندن  این چهره هاست، چهره هایی که بیان هر کدامشان مسیری از زندگی را به خوبی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمدحسن طیبی؛ شهیدی که با بهشتی، بهشتی شد

شهید محمدحسن طیبی؛ شهیدی که با بهشتی، بهشتی شد