مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:472022-05-25سياسي

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شهدای اراک تجدید عهد و پیمان کرد


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در سفری یک روزه به استان مرکزی با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک بر سر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت حاضر شد و مزار شهدا را گلباران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که به منظور آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی به اراک سفر کرده با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک بر سر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت حاضر شد و مزار شهدا را گلباران کرد.

همچنین حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با حضور در سر مزار مطهر شهدای عملیات بیت المقدس یاد و خاطر شهدای استان مرکزی در این عملیات پرافتخار را گرامی داشت و با تجدید میثاق با آرمان های شهدا بر ادامه مقتدرانه راه و مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس تاکید نمود.

گفتنی است در این برنامه حجت الاسلام موسوی حجت السلام والمسلمین موسوی ریاست دادگستری استان مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ریاست سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، دکتر قربانی دادستان عمومی و انقلاب اراک، دکتر قاسمی دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین و اعضای شورای قضایی استان مرکزی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شهدای اراک تجدید عهد و پیمان کرد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شهدای اراک تجدید عهد و پیمان کرد