مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-25اجتماعي

آیا بورس امروز تعطیل است؟


بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه های استان تهران امروز چهارشنبه 4 خرداد تعطیل است.

آیا بانک ها و به طبع آن بورس تعطیل خواهد بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، با توجه به افزایش گرو غبار و افزایش شاخص کیفیت آلودگی هوا بعدازظهر روز گذشته جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران اظهار کرد: بنا به تصمیم این کمیته تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه های استان تهران فردا چهارشنبه 4 خرداد تعطیل است.

در حال حاضر شاخص آلودگی هوای استان تهران بالای 400 یعنی خطرناک است، در این وضعیت افراد باید از فعالیت در خارج از منزل خود داری کنند.

همچنین جمشیدی، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی مصاحبه ای در روز گذشته گفت: بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی فردا از ساعت 7:30 تا 12 پذیرش مراجعه کننده خواهند داشت.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی هم اعلام کرد که ساعت کاری بانک های دولتی، فردا (امروز چهارشنبه) تا ساعت 12 خواهد بود.

بانک مرکزی نیز فردا (امروز چهارشنبه) تا ساعت 14 فعالیت خواهد کرد؛ بنابراین و بر اساس اعلام استاندار تهران، بانک ها امروز چهارشنبه تعطیل نیستند که در پی آن بازار سرمایه نیز فعال خواهد بود و طبق روال هروزه از 8:30 تا 12:30 به فعالیت خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بورس امروز تعطیل است؟

آیا بورس امروز تعطیل است؟