مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-25سياسي

اعزام 420 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 420 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در روز شهادت امام صادق(ع) برای برنامه های فرهنگی اعزام می شوند.

- بیرجند- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 420 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در روز شهادت امام صادق(ع) برای برنامه های فرهنگی اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با در نامگذاری سال، برگزاری مراسم سوگواری امام جعفرصادق، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت از جمله برنامه های مبلغین در این ایام است.

قناعت ادامه داد: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر حفظ جایگاه مادری و افزایش جمعیت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غرب از دیگر محورهای تبلیغی فعالیت روحانیت در ایام شهادت است.

وی افزود: مراسم عزاداری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمام مساجد و حسینیه های استان چه روستایی و چه شهری با حضور مردم ولایی استان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار خواهد شد و مداحان اهل بیت (ع) در مدح این امام بزرگوار مرثیه سرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 420 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

اعزام 420 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی