مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-25ورزشي

جلسه علنی آغاز شد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار مجلس


جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست«محمد باقر قالیباف» آغاز شد و انتخاب اعضای هیئت رییسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت.

- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و انتخاب اعضای هیئت رییسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

دستورکار این جلسه به شرح زیر است: - انتخاب اعضای هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی (اجلاسیه سوم) - گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد آخرین وضعیت پرداخت مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا و نحوه توزیع منابع اختصاص یافته از این محل - گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد استنکاف دستگاه های اجرایی متولی قانون هوای پاک - گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران - گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در مورد عملکرد سازمان حفظ نباتات - ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه علنی آغاز شد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار مجلس

جلسه علنی آغاز شد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار مجلس