مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-25پزشكي

آلاینده های تشدیدکننده علائم کرونا


افرادی که در مناطقی از انتاریوی کانادا با سطح بالاتری از سه آلاینده معمول در هوا - ذرات معلق ریز، دی اکسید نیتروژن و ازن- زندگی می کردند، در معرض خطر بیشتر بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه قرار داشتند.

- نتایج یک مطالعه نشان داده است که آلودگی هوا با تشدید علائم کووید-19 مرتبط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج یک مطالعه جدید حاکی از آن است که چندین آلاینده معمول و رایج با بروز پیامدهای شدیدتری در افراد آلوده به کروناویروس مرتبط هستند.

در این بررسی آمده است: افرادی که در مناطقی از انتاریوی کانادا با سطح بالاتری از سه آلاینده معمول در هوا - ذرات معلق ریز، دی اکسید نیتروژن و ازن- زندگی می کردند، در معرض خطر بیشتر بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه قرار داشتند.

این متخصصان همچنین دریافتند: قرار گرفتن طولانی در معرض آلاینده ازن به طور خاص خطر مرگ ناشی از کووید-19 را افزایش می دهد.

متخصصان اداره بهداشت کانادا داده های مربوط به 151 هزار و 105 فرد 20 سال و بالاتر را که در سال 2020 در انتاریو به عفونت کروناویروس آلوده شده بودند مورد بررسی قرار دادند.

همچنین اطلاعات مربوط به سه آلاینده در دسترس آنان قرار گرفت.

بررسی ها نشان داد: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آلودگی هوا می تواند خطر ابتلا به نوع شدید کووید-19 را از طریق مکانیسم های مختلفی افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده های تشدیدکننده علائم کرونا

آلاینده های تشدیدکننده علائم کرونا