مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:472022-05-24بين الملل

معاون پارلمان عراق: تصویب قانون منع عادی سازی برای ثبات عراق ضروری است


نایب رییس پارلمان عراق پس از نشست تازه کمیته حقوقی پارلمان عراق برای بررسی قانون منع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تصویب آن را برای ثبات عراق ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حاکم الزاملی نایب رییس پارلمان عراق با تاکید بر اینکه قانون منع عادی سازی یک ضرورت برای ثبات کشور است، از کمیته حقوقی خواست تا تلاش خود را برای تهیه و تکمیل این قانون تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، دفتر الزاملی در بیانیه ای گفت: الزاملی  روز سه شنبه ریاست نشست مشترکی با کمیته حقوقی پارلمان را بر عهده داشت که در آن حسن العذاری رییس فراکسیون صدر و تعدادی از نمایندگان دستگاه های امنیتی هم حضور داشتند.

بر اساس این بیانیه، در نشست مذکور قانون پیشنهادی منع عادی سازی روابط با اسراییل مورد بررسی قرار گرفت و ملاحظات و مشاوره های امنیتی مربوط به آن هم در این نشست شنیده شد تا قبل از ارائه قانون برای رأی گیری در نزدیک ترین جلسه پارلمان، در قانون گنجانده شود.

الزملی گفت: مسئولیت شرعی و ملی و اخلاقی همه نمایندگان ایجاب می کند که به قانون ممنوعیت عادی سازی و برقراری روابط با رژیم صهیونیستی رای مثبت بدهند که این اتفاق اثری است که تاریخ از اعضای این دوره پارلمان عراق ثبت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمان عراق: تصویب قانون منع عادی سازی برای ثبات عراق ضروری است

معاون پارلمان عراق: تصویب قانون منع عادی سازی برای ثبات عراق ضروری است