مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:422022-05-24بين الملل

الاعرجی در دیدار با هیات پارلمان اروپا: اردوگاه الهول را تعطیل کنید


مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با هیاتی از پارلمان اروپا از جامعه بین المللی خواست اردوگاه الهول در سوریه را که محل استقرار خانواده ها و عناصر داعش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز میزبان هیاتی از پارلمان اروپا به نمایندگی از کمیته امنیت و دفاع آن به ریاست ناتالی لویزو و  در حضور فیله واریولا سفیر اتحادیه اروپا در عراق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، در بیانیه دفتر الاعرجی که نسخه ای از آن به دست موازین نیوز رسیده، آمده است که این نشست شاهد بررسی مهم ترین موضوعات مربوط به امنیت، هماهنگی، همکاری و حمایت از عراق بود که در آن نقش هیات مشورتی اتحادیه اروپا در عراق و ادامه و توسعه این نقش مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: الاعرجی با هیات پارلمان اروپا به بررسی پرونده اردوگاه آوارگان الهول در سوریه پرداخت و از جامعه بین  المللی خواست  با توجه به خطری که این اردوگاه برای منطقه و جهان دارد، آن را تعطیل کرده و کشورها، اتباع خود را که در اردوگاه به سر می برند، تحویل بگیرند.

بر اساس بیانیه مذکور، در این دیدار همچنین تصمیم دولت عراق در خصوص انتقال خانواده های عراقی از اردوگاه به عراق و دیگر پرونده های مربوط به امنیت ملی عراق و همکاری بین عراق و اتحادیه اروپا مورد بررسی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاعرجی در دیدار با هیات پارلمان اروپا: اردوگاه الهول را تعطیل کنید

الاعرجی در دیدار با هیات پارلمان اروپا: اردوگاه الهول را تعطیل کنید