مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:522022-05-24سياسي

2 دستگاه آمبولانس در میادین مرکزی ارومیه مستقر شد


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: به منظور مداخلات درمانی به خاطر آلودگی هوا، 2 دستگاه آمبولانس در میادین مرکزی ارومیه مستقر شده است.

- ، باقر بهرامی در این زمینه اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در میدان انقلاب و یک دستگاه آمبولانس در میدان ولایت فقیه مستقر است.

وی اضافه کرد: در صورت بروز مشکل برای همشهربان در این مناطق، تکنسین های اورژانس آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی در این دو نقطه از شهر هستند.

بهرانی اظهار کرد: همچنین افرادی که دچار احساس تنگی نفس یا سرگیجه می شوند، می توانند با مراجعه به این مراکز اقدامات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت کنند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: البته سامانه 115 نیز به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان در سطح استان قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیماران قلبی عروقی در این شرایط آب و هوایی دچار مشکل خواهند شد و افرادی که سن بالای 60 سال دارند یا دچار بیماری های ریوی و قلبی هستند، نباید در این هوا تردد داشته باشند.

احسان ریخته گر اضافه کرد: حضور این افراد در محیط آلوده موجود استان، احتمال ایجاد خطر مجدد بیماری را در این افراد به شدت افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دستگاه آمبولانس در میادین مرکزی ارومیه مستقر شد

2 دستگاه آمبولانس در میادین مرکزی ارومیه مستقر شد