مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:372022-05-24اقتصادي

ممیزی ششم املاک شهر تهران به صورت برخط انجام می شود


جلسه گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران برگزار شد و بر اساس این جلسه ممیزی جدید املاک به صورت برخط انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، جلسه گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران با حضور شهردار تهران و تعدادی از مدیران شهری در حوزه مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تقویم ممیزی مرحله ششم املاک شهر تهران، فرایند کار ممیزی و چرخه کار در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تشریح شد.

معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری، اتحادیه های صنفی، سازمان ثبت اسناد کشور از جمله ذی نفعان درون سازی و برون سازی طرح ممیزی املاک شهر تهران هستند.

برون سپاری عملیات برداشت میدانی به دفاتر خدمات الکترونیک، ممیزی املاک به صورت برخط، قابلیت مشاهده برخط اطلاعات ممیزی، بهره برداری از اطلاعات تایید شده بعد از 23 روز کاری، احراز هویت ممیزین با QRکد، پیش بینی اجرای طرح در یک دوره 2 ساله و تفویض اختیار انعقاد قرار داد طرح ممیزی به مناطق در سال 1400 از جمله اقدام های متفاوتی است که در طرح ممیزی ششم نسبت به ممیزی پنجم اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممیزی ششم املاک شهر تهران به صورت برخط انجام می شود

ممیزی ششم املاک شهر تهران به صورت برخط انجام می شود