مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:322022-05-24اقتصادي

خبر خوش برای واحدهای مرغداری گوشتی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهاده کلیه واحدهای مرغداری گوشتی که تا تاریخ 21 اردیبهشت ماه جوجه ریزی کرده اند با نرخ ارز ترجیحی تخصیص خواهند یافت.

- علی معتمدی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با درخواست و پیگیری های معاون وزیر در امور تولیدات دامی و موافقت مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، نهاده کلیه واحدهای مرغداری گوشتی که تا تاریخ 21 اردیبهشت ماه جوجه ریزی کرده اند با نرخ ارز ترجیحی تخصیص خواهند یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد همچنین از اختصاص تسهیلات با نرخ 10 تا 15 درصد برای تامین سرمایه در گردش دامداران، مرغ داران و آبزی پروران روستاییان و عشایر با معلق کردن تمام قواعد مرسوم در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها خبر داد.

 معتمدی پور گفت: با توجه به این که در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، یکی از موضوعات مهم تامین نقدینگی بوده، این امر با کمک بانک کشاورزی در مرکز استان و سایر شهرستان ها در حال اجرا است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: شعب بانک در سراسر استان به متقاضیان خدمت رسانی خواهند کرد تا دامداران و مرغداران در لحظه بتوانند خرید خود را با تسهیلات ده تا 15 درصدی (50درصد به صورت نقد و مابقی به صورت تامین وثایق و سایر روش ها) انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای واحدهای مرغداری گوشتی کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوش برای واحدهای مرغداری گوشتی کهگیلویه و بویراحمد