مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-24بين الملل

آمادگی ایران برای افزایش همکاری های بانکی و تجاری با ترکیه


معاون وزیر خارجه در دیدار همتای ترکیه ای آمادگی ایران برای افزایش همکاری ها در حوزه های بانکی، تجارت، حمل و نقل، ترانزیت، انرژی، بهداشت و فناوری های نوین و دانش بنیان با ترکیه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فاروق کایماکچی معاون وزیر امور خارجه ترکیه در حاشیه اجلاس معاونان وزرای خارجه سازمان همکاری اقتصادی اکو با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص گسترش روابط دوجانبه و همکاریهای چندجانبه مذاکره و تبادل نظر کرد.

  معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به رشد قابل توجه حجم روابط تجاری و اقتصادی ایران و ترکیه در سال 1400، بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و همکاریهای منطقه ای دو کشور تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش همکاری ها در حوزه های بانکی، تجارت، حمل و نقل، ترانزیت، انرژی، بهداشت و فناوری های نوین و دانش بنیان با ترکیه را اعلام کرد.

  معاون وزیر امور خارجه ترکیه نیز با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور در زمینه های مختلف، آمادگی ترکیه برای توسعه روابط با ایران و افزایش همکاریها در چارچوب سازمان های منطقه ای و چندجانبه از قبیل سازمان اکو را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای افزایش همکاری های بانکی و تجاری با ترکیه

آمادگی ایران برای افزایش همکاری های بانکی و تجاری با ترکیه