مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:072022-05-24بين الملل

اسد: وحدت اقوام و مذاهب ملت سوریه را متمایز کرده است


رییس جمهور سوریه در دیدار با رهبر کلیسای ارمنی و هیئت همراه وی تاکید کرد، مهمترین ویژگی که مردم سوریه را متمایز می کند، وحدت آنها با وجود اقوام و مذاهب مختلفشان است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سراسقف آرام کشیشیان اول رهبر کلیسای ارمنی و هیئت همراه وی امروز به دیدار بشار اسد رییس جمهور سوریه رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، اسد در این دیدار مهم ترین ویژگی مردم سوریه را وحدت و انس و الفت میان آنها با وجود نژادها و مذاهب مختلفشان دانست و گفت: این همگونی به معنای انزوای هیچ قومی نیست، بلکه به معنای حفظ همه عناصر هویت برای هر یک از اقوام و طوائف سوری است، به گونه ای که وابستگی و ارتباط آنها را با این سرزمینی که هزاران سال است در آن  هستند، تقویت می کند.

کاتولیکوس کشیشیان و هیأت همراه تاکید کردند: جنگ علیه سوریه چه از طریق تروریسم و ​​چه از طریق محاصره اقتصادی، با هدف شکستن الگوی منحصربه فرد این کشور است که با همه اجزا و فرقه هایش تشکیل داده است تا آنها را به سمت مهاجرت و ترک وطن اصلی خود سوق دهد.

آنها تاکید کردند: ارمنی های سوری به سوریه متعهد هستند و به کشور خود متعهد خواهند ماند و با تمام توان خود با بقیه سوری ها همکاری خواهند کرد تا بر اثرات جنگ غلبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد: وحدت اقوام و مذاهب ملت سوریه را متمایز کرده است

اسد: وحدت اقوام و مذاهب ملت سوریه را متمایز کرده است