مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:072022-05-24اقتصادي

اختصاص 134 میلیارد ریال به حوزه ورزش و جوانان تربت حیدریه


رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: 134 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص یافته است.

- مجید رضایی رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: 134 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این مبلغ 10 میلیارد ریال برای مرمت جایگاه و 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برای تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه تختی تربت حیدریه و همچنین 4 میلیارد ریال نیز برای خرید و نصب چمن مصنوعی ورزشگاه شهید رمضانی شهرک ولیعصر (عج) تربت حیدریه  اختصاص یافته است.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین برای دیوارکشی مجموعه ورزشی رباط سنگ مبلغ 7 میلیارد ریال و برای احداث مجموعه ورزشی طبقاتی مبلغ 5 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: استاندار خراسان رضوی نیز در سفر هفته گذشته خود به تربت حیدریه مبلغ 20 میلیارد ریال به مرمت ورزشگاه تختی این شهرستان اختصاص داد و نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 20 میلیارد ریال برای این کار خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 134 میلیارد ریال به حوزه ورزش و جوانان تربت حیدریه

اختصاص 134 میلیارد ریال به حوزه ورزش و جوانان تربت حیدریه