مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:572022-05-24اقتصادي

تأمین کالا؛ اولویت ستاد تنظیم بازار استان سمنان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تأمین کالا در ستاد تنظیم بازار استان سمنان اولویت دارد و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح عادلانه سازی یارانه ها اظهار کرد: کشور ما به واسطه دولتی و تک محصولی بودن با برخی مشکلات اقتصادی دچار نوسان در تأمین نقدینگی می شود.

وی افزود: در راستای تخصیص بهینه منابع با بهره گیری از تمام پتانسیل ها برای تأمین اقتصاد کشور، می توان از هدررفت، فساد و رانت خیز بودن منابع جلوگیری کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار مدیران و مسؤولان استان قرار دارد، ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار، تأمین کالا اولویت دارد و حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان در دستور کار مسؤولان مربوطه استان است.

صادقی با اشاره به تحقق جهاد تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: تا وقتی اقتصاد به نوسانات نرخ ارز و مناسبات سیاسی وابسته باشد، با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه خواهیم بود که برای برون رفت از این مشکل باید اقتصاد خودکفا در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کالا؛ اولویت ستاد تنظیم بازار استان سمنان

تأمین کالا؛ اولویت ستاد تنظیم بازار استان سمنان