مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-24سياسي

فعال بودن بیش از هزار شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی


صبح امروز 3 خرداد ماه همایش و مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث در محل نمایشگاه های بین المللی با حضور بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو، نیازی معاون وزیر صمت و جمعی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در ابتدای این همایش مجید روحی رییس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور با بیان اینکه برای تامین نیاز کشور؛ حمایت، رفع مشکلات و تسهیل در حوزه تولید باید صورت گیرد و امسال در این راستا رهبر انقلاب هم فرمان دادند اظهار کرد: ما در کشور بیش از 300 شرکت دانش بنیان داریم و میانگین شاخص درمان در جهان 3.

1 تخت برای هر هزار نفر است و در کشور ما این شاخص 1.

7 است .

روحی گفت: ما برنامه ریزی کرده ایم تا به میانگین شاخص جهانی برسیم و خود اکتفا شویم، البته در بعضی مناطق محروم هنوز به شاخص های متوسط هم نرسیده ایم و برای رسیدن به میانگین شاخص درمان در جهان، باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به میانگین جهانی ظرفیت خوبی داریم و ما در منطقه جزو کشورهای پیشرفته در زمینه تجهیزات پزشکی هستیم، چراکه بیش از هزار شرکت فعال در حوزه تجهیزات داریم.

رییس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما بحث نقدینگی است گفت: امسال با شجاعت کامل، ارز ترجیحی برداشته شد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن بیش از هزار شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی

فعال بودن بیش از هزار شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی