مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-24سياسي

همکاری وزارت امور خارجه و منطقه آزاد قشم در حوزه های اقتصادی و جام جهانی قطر


همکاری نزدیک وزارت امور خارجه و سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های اقتصادی و گردشگری جام جهانی قطر در دیدار دستیار ویژه وزیر امور خارجه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد تأکید قرار گرفت - ، در سفر یک روزه هیئت وزارت امور خارجه به سرپرستی سهرابی دستیار ویژه وزیر امور خارجه به جزیره قشم و در دیدار با فتح اللهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، راه های همکاری این وزارتخانه و سازمان منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که رییس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم نیز حضور داشت، سهرابی ضمن معرفی زمانی به عنوان رییس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه بر ضرورت همکاری های نزدیکتر این وزارتخانه با منطقه آزاد قشم تأکید کرد.

وی با اشاره به سابقه تأسیس دفاتر وزارت امور خارجه در استان ها و مناطق آزاد رویکرد جدید این دفاتر را توجه ویژه به توسعه روابط اقتصادی به ویژه با همسایگان ذکر کرد و جام جهانی قطر را فرصت مغتنمی برای گسترش روابط گردشگری و اقتصادی با کشورهای همسایه دانست.

در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، فتح اللهی مدیرعامل این سازمان نیز بر اهمیت نقش و جایگاه دفتر وزارت امور خارجه تأکید و بر آمادگی این سازمان جهت توسعه هرچه بیشتر همکاری ها تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت امور خارجه و منطقه آزاد قشم در حوزه های اقتصادی و جام جهانی قطر

همکاری وزارت امور خارجه و منطقه آزاد قشم در حوزه های اقتصادی و جام جهانی قطر