مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-24سياسي

حضور نماینده ولی فقیه خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان


حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای دومین بار در محل حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان روند آواربرداری و امدادرسانی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از مسئولان استانی حاضر در حادثه و فرمانده عملیات میدان، گزارش های مربوطه را دریافت و با گفت وگوی تلفنی با معاون رییس جمهور ضمن بیان وضعیت موجود، بر تسریع در امدادرسانی ها و پای کار آوردن تجهیزات و نیروی متخصص بیشتر تأکید کرد.

حجت الاسلام موسوی فرد ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه جوانان حاضر در اطراف حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان و شنیدن دغدغه ها و درخواست های آنها، به پیگیری ابعاد مختلف این اتفاق از مسئولان کشوری و استانی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این بازدید از داخل ساختمان متروپل شهرستان آبادان نیز بازدید و با حضور در جمع امدادگران و نیروهای مردمی ضمن قدردانی از تلاش ها، به آنها خداقوت گفت.

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای دومین بار است که از محل حادثه ساختمان متروپل شهرستان آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ولی فقیه خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان

حضور نماینده ولی فقیه خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان