مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-24سياسي

ملت ایران در آزادسازی خرمشهر نشان دادند قابلیت کارهای عظیم را دارند


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ورامین گفت: مردم ایران در آزادسازی خرمشهر و همچنین در صحنه های مختلف نشان دادند هر زمان مدیران انقلابی در رأس امور قرار داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین عصر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: فتح خرمشهر در روز سوم خرداد سال1361 در نتیجه مجاهدت و جانفشانی رزمندگان غیور ارتش، سپاه و بسیجیان دریادل و شهادت و مجروحیت است.

وی گفت: بی شک علاوه بر آن مجاهدت های خالصانه نمی توان نقش بی بدیل انتقال قدرت در قوه مجریه از جریان لیبرال غربگرا به جریان انقلابی و جهادی از جنس عموم مردم ایران اسلامی را نادیده گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: مردم عزیز ما نشان دادند هر زمان مدیرانی انقلابی در رأس امور قرار داشته باشند قابلیت کارهای عظیم را دارند.

تاجیک بیان کرد: اکنون که در آستانه فتح خرمشهر اقتصادی قرار داریم مردم ما با صبر و بصیرت آماده انجام ادامه عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس اقتصادی در برابر همان جبهه تا دندان مسلح زر و زور و تزویر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله مسؤولان هم با درایت و تدبیر و روحیه انقلابی تمام مراحل عملیات را انجام و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در آزادسازی خرمشهر نشان دادند قابلیت کارهای عظیم را دارند

ملت ایران در آزادسازی خرمشهر نشان دادند قابلیت کارهای عظیم را دارند