مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-24سياسي

لزوم اعلام مطالبات مدیران ادارات تبلیغات اسلامی از روی منبر


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مدیران ادارات تبلیغات شهرستان های استان اصفهان باید دارای منبر و مسجد باشند تا بتوانند مطالبات به حق خود را درخواست کنند.

- ، حجت الاسلام مهدی فوقی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی و ارائه برنامه های راهبردی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر لزوم مردمی شدن و مردمی بودن و رؤسای ادارات در ارائه خدمات مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران شهرستانی ما باید رویکرد مردمی داشته باشند، بنابراین خود را از مردم بدانند و در میان مردم باشند و به مشکلات و حتی پیشنهادات و مطالب آنها توجه کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های مذهبی و تبلیغی باید به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی دنبال شود، افزود: ما باید بتوانیم اقدامات خود را به زبان جوانان امروزی و با ابزارهای نوین و با استفاده از خلاقیت های جوان پسند انجام نمود بیرونی دهیم چرا که جوانان از رویش های انقلاب اسلامی هستند و باید به وجود این ظرفیت ها افتخار بکنیم و از وجود آنها به نحو شایسته ای بهره ببریم.

اقدامات ادارات تبلیغات اسلامی به جامعه اطلاع رسانی شود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: رؤسای شهرستان ادارات تبلیغات اسلامی نباید من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعلام مطالبات مدیران ادارات تبلیغات اسلامی از روی منبر

لزوم اعلام مطالبات مدیران ادارات تبلیغات اسلامی از روی منبر