مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-24سياسي

منتخبین طرح های «رویداد ملی طواف» اردبیل تجلیل شدند


کارشناس متناظر طرح طواف تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین طرح های برگزیده کشوری «رویداد ملی طواف» استان اردبیل خبر داد.

- اردبیل- کارشناس متناظر طرح طواف تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین طرح های برگزیده کشوری رویداد ملی طواف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دژبانی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از منتخبین طرح های برگزیده کشوری رویداد ملی طواف استان اردبیل اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی فعالین فرهنگی و دغدغه مندان حوزه آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: در راستای اجرای فراخوان رویداد ملی طواف طرح مواجه با آسیب های اجتماعی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اقدام به تشکیل کارگروه استانی و دبیرخانه طرح طواف کرده و دو فعالیت عمده را در این زمینه برنامه ریزی و اجرا کرده است.

کارشناس متناظر طرح طواف تبلیغات اسلامی اردبیل به فعالیت های اجرا شده در این طرح اشاره کرد و گفت: طراحی پوستر به عنوان اولین فعالیت با موضوع ایده های خلاقانه مردمی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت مجازی بود که در کانال ها، شبکه ها، سایت ها و گروه های مجازی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه، مراکز علمی، پژوهشی، ادارات و سازمان های فرهنگی و اجتماعی در سطح وسیع اطلاع رسانی و توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین طرح های «رویداد ملی طواف» اردبیل تجلیل شدند

منتخبین طرح های «رویداد ملی طواف» اردبیل تجلیل شدند