مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-24سياسي

ادامه بررسی بازنگری سیاست های کلی در جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص


بازنگری سیاست های کلی در جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای به ریاست دبیر این مجمع مورد بررسی قرار گرفت.

- به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران مجمع و به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه اول خرداد 1401 در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی عظیم را عنایت و امداد الهی دانست که در سایه خون شهیدان به دست آمد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در عظمت عملیات غرورآفرین بیت المقدس همین بس که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آن ها خواهم داد.

ذوالقدر فتح خرمشهر را یک تحول و اتفاق بزرگ در تاریخ ایران اسلامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام (ره) و حضور چشمگیر مردم، مجاهدت نیروهای مسلح و رشادت شهدایی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، کاظمی، باکری، متوسلیان، همت و.

حاصل شد و حقیقتاً ما در حالی پیروز شدیم که تمام دنیا روبروی ما ایستاده بود و گفت: به جرئت می توان گفت این حادثه در تاریخ 200ساله اخیر که در هر جنگی که بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی بازنگری سیاست های کلی در جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص

ادامه بررسی بازنگری سیاست های کلی در جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص