مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-24سياسي

برگزیدگان اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر معرفی شدند


اختتامیه جشنواره سرود فجر با حضور گروه های سرود استان تهران و شهر تهران بزرگ در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اختتامیه جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر که بیش از 300 گروه سرود از بسیج تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران در آن شرکت کرده بودند، در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار و از 21 گروه سرود برتر تقدیر شد.

این گروه ها در بخش های تولید سرود، بازخوانی سرود، آکاپلا(همخوانی بدون موسیقی) و بخش ویژه جشنواره با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، با هم رقابت کردند.

در این رقابت ها گروه سرود ساکنان آسمان در بخش تولید مقام اول را کسب کرد، همچنین گروه سرود بیان در بخش آکاپلا، گروه سرود عطر شهدا در بخش بازخوانی و گروه سرود نسیم رحمت در بخش ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی موفق به کسب مقام اول شدند.

از این گروه ها با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم از پوستر شهدای شاخص استان تهران با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران، سردار مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج، سرهنگ ابوذر مهدلو معاون فرهنگی سپاه سیدالشهدا(ع) و نوبخت معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر معرفی شدند

برگزیدگان اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر معرفی شدند