مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-24فرهنگي

در پاسخ به مطالبات مردمی؛ مجتمع ستارگان اراک بعد از 2 سال وقفه بازگشایی شد


همزمان با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر مجتمع ستارگان اراک بعد از 2 سال وقفه بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، درب مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان اراک بعد از دو سال تعطیلی به روی اهالی فرهنگ و هنر استان بازگشایی شد.

در این مراسم که سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان حضور داشتند، مجتمع ستارگان اراک فعالیت خود را مجدد از سر گرفت.

فعالیت های مجتمع فرهنگی و هنری چندمنظوره ستارگان که تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک است، در سال 99 به دنبال اخطار سازمان آتش نشانی متوقف و به مدت دو سال درب آن به روی اهالی فرهنگ و هنر استان بسته بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و پیگیری های مجدانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجدد به چرخه فعالیت های فرهنگی بازگشت.

 امروز و در حاشیه آغاز به کار این مجتمع فیلم سینمایی موقعیت مهدی برای عموم مردم به اکران گذاشته شد و از کتاب موسی عزیز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان اراک (سینما استقلال) که در سال 90 از سینما به مجتمع فرهنگی و هنری تغییر کاربری دارد، از سینماهای قدیمی شهر اراک و  در زمره بزرگ ترین سینماهای کشور است که در سال 1351 و با ظرفیت 900 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پاسخ به مطالبات مردمی؛ مجتمع ستارگان اراک بعد از 2 سال وقفه بازگشایی شد

در پاسخ به مطالبات مردمی؛ مجتمع ستارگان اراک بعد از 2 سال وقفه بازگشایی شد