مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-24بين الملل

برلین: اتحادیه اروپا به زودی نفت مسکو را تحریم خواهد کرد!


وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان در مصاحبه ای ادعا کرد: اتحادیه اروپا به زودی نفت روسیه را تحریم خواهد کرد! - ، روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان در کشاکشی بر سر اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه ادعا کرد که تحریم نفتی مسکو از سوی اتحادیه اروپا هر لحظه محتمل تر می شود.

این سیاستمدار حزب سبزها و معاون صدراعظم آلمان در گفتگو با شبکه دو تلویزیون این کشور مدعی شد که در آینده ای بسیار نزدیک تحریم نفت روسیه در اتحادیه اروپا به تصویب خواهد رسید.

وی در ادامه ادعا کرد که این توافق در سطح کشورهای اتحادیه اروپا می تواند طی روزهای آینده صورت گیرد.

این در حالیست که مقام آلمانی مذکور در این مصاحبه به تلاش های پیشین و ناموفق اتحادیه اروپا و کارزار تبلیغاتی بروکسل و مقامات آن در خصوص تحریم انرژی روسیه به بهانه عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین اشاره ای نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، از سوی دیگر مجارستان تا کنون چند بار تأکید کره است که تحریم انرژی روسیه به مثابه بمب هسته ای بوده و از آنجاییکه امنیت ملی و منافع این کشور را با مخاطره مواجه خواهد کرد، هرگز مورد موافقت قرار نخواهد گرفت.

از سوی دیگر نیز جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیشتر گفته است: وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر ممنوعیت واردات نفت و گاز طبیعی روسیه به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین: اتحادیه اروپا به زودی نفت مسکو را تحریم خواهد کرد!

برلین: اتحادیه اروپا به زودی نفت مسکو را تحریم خواهد کرد!