مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:172022-05-24سياسي

برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی در محله های کم برخوردار مهدی آباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ گفت: همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، نخستین رزمایش جهاد امیدآفرینی در محله های کم برخوردار محله مهدی آباد برگزار شد.

- حسین حسنیان در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان چهارباغ در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین رزمایش جهاد امید آفرینی اظها: کرد هدف از برگزاری این رزمایش را ارائه خدمات رفاهی از جمله رفع نیازهای بهداشت و درمان و محرومیت زدایی عنوان کرد.

وی بیان کرد: ایجاد میز خدمت جهت پاسخگویی مسؤولان به ساکنان محله ها و نیز برنامه ریزی در جهت عمران و آبادانی محله های کم برخوردار را از دیگر اهداف رزمایش جهاد امید آفرینی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ تصریح کرد: رزمایش جهاد امید آفرینی برای مدت ده روز برگزار خواهد شد و مسئولان و بسیجیان با تعامل و همراهی در تلاش خواهند کرد همراه با رشد تصاعدی جمعیت، ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار و پر جمعیت مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از عدم وجود زیر ساخت ها با رشد جمعیت به ویژه در مناطق کم برخوردار را از چالش های حاد جامعه عنوان کرد و ضرورت رسیدگی همه مسؤولان برای رفع این مشکلات را مورد تأیید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی در محله های کم برخوردار مهدی آباد

برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی در محله های کم برخوردار مهدی آباد