مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-24سياسي

دولت مصمم است کمبودها و کاستی های گذشته را جبران کند


متاسفانه کمبودها و کاستی های فراوانی از گذشته در سراسر کشور وجود دارد که دولت با جدیت مصمم است بی اعتنایی ها و کم توجهی های انجام شده را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروزسه شنبه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در مراسمی که به همین مناسبت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه سوم خرداد به معنای واقعی کلمه یوم الله است گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و در این روز تاریخی جوانان این سرزمین با روحیه مقاومت و اخلاص توانستند دشمن را با ذلت و خواری از خاک ایران بیرون برانند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: امروز پس از گذشت 40 سال از آزادسازی خرمشهرلازم است ابعاد مختلف آنرا یادآوری و در سطح جامعه بویژه در میان جوانان منتشر کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در آن ایام با ایثار و جانفشانی از تمامیت ارضی ایران عزیز دفاع کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در اشغال دشمن بماند امروز هم در عرصه های مختلف وظیفه و تکلیف خود را در راستای خدمت به مردم انجام می دهند.

معاون رییس جمهور با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت  در جامعه، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در این زمینه از وظیفه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مصمم است کمبودها و کاستی های گذشته را جبران کند

دولت مصمم است کمبودها و کاستی های گذشته را جبران کند