مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-24اجتماعي

مدارس باید تحت پوشش بیمه حوادث باشند


سرپرست معاونت توسعه منابع آموزش و پرورش کرمان با اشاره به حادثه خیز بودن کرمان گفت: همه مدارس استان باید بیمه حوادث باشند.

- ، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان در حال برگزاری است، گفت: همه مدارس باید تحت پوشش بیمه آتش سوزی، سیل، زلزله، سرقت و…باشند.

غلامرضا نخعی پور گفت: همه مدارس باید از تسهیلات بیمه برخوردار باشند تا در زمان وقوع حادثه بخشی از خسارت وارد شده به آنها جبران شود.

وی افزود: بازدید کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با همکاری کارشناسان سایر واحدها باید از مدارس همچنان تداوم داشته باشد چرا که در این بازدیدها بسیاری از کمبودها و چالش ها شناسایی می شود و تلاش برای رفع آنها صورت می گیرد.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: بخشنامه رسمی برای شرکت های تعاونی هایی که برای ساخت و خرید مسکن اقدام می کنند نباید صادر شود و ضرورت دارد در این خصوص دقت لازم صورت گیرد.

نخعی پور تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه مهر لازم است و باید همه تلاش خود را برای رقم زدن مهری بانشاط و پویا به کار گیریم تا هم در خصوص شاداب سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس باید تحت پوشش بیمه حوادث باشند

مدارس باید تحت پوشش بیمه حوادث باشند