مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:272022-05-24اقتصادي

تغییر سرعت قطارهای مسافری و توسعه حمل ونقل ریلی در دستور کار است


وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات بر تغییر سرعت قطارهای مسافری و واگن‎ ها تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که امروز سه شنبه، سوم خرداد ماه برگزار شد، حضور یافت.

  وی در این مراسم گفت: خوشبختانه حجم شرکت کنندگان شرکت های حوزه دانش بنیان و شرکت های ساخت بخش واگن و لکوموتیو امروز نشان داد دارای توانمندی بسیار خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز بخش حمل و نقل مهم ترین مزیت ما است، عنوان کرد: طی چند ماه گذشته با سفر به کشورهای همسایه یکی از موضوعات مهم که توافق با کشورهای مختلف در حوزه حمل و نقل بود را دنبال کردیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان و .

در حوزه حمل و نقل توافقات بسیار خوبی صورت گرفت، اظهار کرد: روز گذشته نیز با کشورهای حاشیه خلیج فارس در عمان توافق بسیار خوبی در زمینه حمل و نقل دریایی و حمل و نقل ترکیبی با عمان را در دستور کار قرار دادیم تا عمانی ها با ایجاد یک مرکز لجستیک در ایران بتوانند کالاهای خود را از طریق خطوط ریلی ایران به آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سرعت قطارهای مسافری و توسعه حمل ونقل ریلی در دستور کار است

تغییر سرعت قطارهای مسافری و توسعه حمل ونقل ریلی در دستور کار است