مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-24سياسي

مسئله مبادله احمدرضا جلالی مطرح نیست / آخرین وضعیت پرونده وزیر سابق نفت


سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.

- مسعود ستایشی امروز (سه شنبه، 3 خرداد) در نشست خبری خود با خبرنگاران با تشکر از اعتماد رییس قوه قضاییه نسبت به انتخاب وی به عنوان سخنگوی دستگاه قضا گفت: پیش از این 7 سخنگو در این جایگاه خدمت رسانی کردند و امیدوارم بنده نیز در این سمت بتوانم پاسخگوی مطالبات به حق و دقیق اصحاب رسانه باشم.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز سوم خرداد، از تمامی رزمندگانی که تجلی این حماسه را به منصه ظهور رساندند یاد می کنیم.

سوم خرداد حادثه بی نظیری در جهان بوده است؛ این روز یادآور مقاومت و آزادی است که موجبات سرافرازی و پایداری ملت ایران را فراهم کرده است.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: خاطرات این روز بزرگ فراموش نشدنی است و باید به یکایک این رخداد هایی که در زمان آزادسازی رخ داده است، خصوصا ایثارها، فداکاری ها، شجاعت ها و مقاومت ها ببالیم و تمسک کنیم.

ستایشی عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر به ما نشان داد، هر کجا به مولفه مقاومت متمسک شویم و هر کجا این مهم بدرستی محقق شود، موفق خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله مبادله احمدرضا جلالی مطرح نیست / آخرین وضعیت پرونده وزیر سابق نفت

مسئله مبادله احمدرضا جلالی مطرح نیست / آخرین وضعیت پرونده وزیر سابق نفت