مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-24اقتصادي

26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آب وفاضلاب گیلان نیاز است


به گفته مدیر شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه 26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آب وفاضلاب گیلان نیاز است، گفت: 40 درصد جمعیت استان از سیستم دفع فاضلاب استفاده می کنند و دو هزار و 620 کیلومتر شبکه فاضلاب در گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت مازیار علیپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره کل با اشاره به اینکه دو هزار و پانصد روستا در گیلان داریم که دو هزار و 108 روستا بالای 20 خانوار است، اظهار کرد، چهارصد روستا زیر 20 خانوار در گیلان و 120 خانواده تحت پوشش هستند.

وی با بیان اینکه برای 52 شهر و بیش از هزار و 700 روستا تحت آب رسانی قرار می گیرد، گفت: روستاها 67 درصد تحت پوشش است و هزار و 16 مخزن در روستاها قرار دارد.

مدیرکل آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه 711 روستا تحت فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی بسیج برای آب رسانی قرار می گیرد، افزود: هزار و 828 میلیارد تومان هزینه 711 روستا خواهد شد و از باقیمانده بودجه 1400 نیز باقی طرح ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه گیلان 30 هزار کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع گیلان دارد، گفت: در طول 24 ساعت شکستگی های زیادی انجام می شود و این موضوع در زمانی که از ارزش آب سخن می گوییم بسیار حائز اهمیت است بنابراین رفع این شکستگی ها همواره در حال انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آب وفاضلاب گیلان نیاز است

26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آب وفاضلاب گیلان نیاز است